جملات خنده دار
تاریخ : 30 بهمن 1393
نویسنده : mojtaba
عطسه گرامی!یا بیا یا برو!
هیچ خبر داری که وقتی اون وسط گیر می کنی،قیافه آدم عین منگول صادراتی میشه…؟؟

...

بابام : پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی ؟
من : آره !
بابام : خب دوتاشو بردار.
من : برداشتم !
بابام : چیزی حس نمیکنی ؟
من : نه !
بابام : حالت خوبه ؟
من : آره !
بابام : خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن چون برق داره !
“منو بابام موقع تعمیر برق خونه”

...

همکار بابام اومده خونمون میگه ماشالله پسرتون چه بزرگ شده چند سالشه ؟
بابام میگه : نمیدونم خیلی وقته داریمش !

...

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ سوﺍﻻﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺧﺘﯽ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻧﺸﻨیده بگیرم ﻭ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺗﺮﮎ ﮐﻨﻢ اینه :

ﺁﺏ ﮐﺘﺮﯼ ﺟﻮﺵ ﺍﻭﻣﺪﻩ ؟

لامصب ﻋﻮﺍﻗﺐ ﺑﻌﺪﯼ ﻧﺎﺟﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ

ﻗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻮﺭﯼ

ﭼﺎﯼ ﺭﻭ ﺩﻡ ﮐﻨﯽ

ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ ﺭﻧﮓ ﺑﺪﻩ

ﯾﻪ ﺳﯿﻨﯽ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﯼ

ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻩ ﺍﺻﻦ ﻣسیر ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﺸﻪ

...

بــــه بـــعـــضـــیــا بـــایـــد گــفـــت عـــزیـــزم

بــــه بــعـــضــیا هــم نــبـــایـــد گـــفــت عـــزیـــزم

والـــا بــــه هــمـــه کـــه نـــبــایـــد گــفــت

...

دور نمی بینم اون روزی رو که میخوای مای کامپیوترو باز کنی و تا کلیک کنی روش یه صفحه تبلیغم باز کنه !




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید